dimecres, 28 d’agost de 2013

Allotjaments a la Índia (Caixmir i Ladakh)

La relació d'allotjaments a la Índia, si no diem el contrari, és habitació doble, bany privat amb aigua calenta i sense wifi a l'habitació. Els preus dels allotjaments, ens han costat entre 3'50€ i 10€ l'habitació doble.

Delhi. Hotel Star Paradise, 500 irp, a la zona motxillera de Pahar Ganj, a uns 500 metres de l'estació de New Delhi Station, l'hem utilitzat per fer-nos una dutxa després de volar de nit i tenint d'agafar un tren nocturn la següent, així que hem aprofitat per descansar i dutxar-nos. Aquesta segona vegada no ens ha semblat net. Disposen d'ordinadors a la recepció per connectar-se a internet. Ubicació a google maps.

Delhi. Hotel S.B. Inn,  800-600 irp (AC & Non AC Rooms), nosaltres l'hem agafat amb aire acondicionat, s'agraeix, i pots dormir ben fresquet quan a fora ronden els 40 graus. Situat a la zona motxillera de Pahar Ganj, a uns 500 metres de l'estació de New Delhi Station, deixant l'estació al darrera queda a un carreró a mà dreta i després un altre cop a la dreta, queda una mica amagat. El trencant està a prop d'un banc i a l'inici del carreró hi ha uns urinaris públics. Aquest hotel ens el va recomenar un noi coreà, la majoria de clients són coreans, són gent molt respectuosa i neta. Bona senyal! Ubicació a google maps.

Amritsar. No recordem nom, 650 irp (AC Room) és un hotel petit la recepció al costat d'una botigueta de queviures dels mateixos propietaris, la recepció és minúscula, amb dos habitacions per planta, l'escala just darrera de la recepció. Situat al carrer Rajan Khadwal al costat esquerre deixant el Golden Temple a l'esquena, just passat la cantonada de Atta Mandi i l'Hotel Golden Heritage. Habitació bàsica, correcte per passar-hi un parell de nits a prop del Golden Temple. També us deixem una ubicació de referència de google maps.

Manu House, per poc més de 3€ no es pot demanar més! :p
McLeod Ganj (Bhagsu). Manu House, 300 irp, situat al poble de Bhagsu, a 2 quilòmetres més amunt de McLeoad Ganj, ideal per descansar, estrenàvem l'habitació, de moment disposa de dos habitacions, mica en mica n'anirà construint més. Una vegada arribats al final de l'aparcament de Bhagsu, cal agafar la pujada que va més a la nostra esquerra, és una de les cases que queden més amunt de l'aparcament, s'hi accedeix a través d'altres propietats, una mica camp a través. Molt bona opció en relació qualitat-preu pel que fa als allotjaments de McLeod i molt net, bé, nosaltres estrenàvem l'habitació!!! :p. L'habitació disposa de ventilador, suficient ja que aquestes alçades ja no es necesita l'AC. Situat al costat de Madhu House, nosaltres hi anàvem per allotjar-nos al Madhu House però estava ple, Manu House és just al costat. En Manu és un noi molt agradable que també té la seva propia agència uns metres més avall, Manu Adventures & Tours, i la ubicació a google maps.

Srinagar. Hotel Arjun (no estem segurs del nom), 500 irp, situat al centre, just al principi del Dal Lake, just abans d'arribar a l'allotjament New Zenath que surt a la LP. Hotelet amb un pati central, els amos viuen a la planta baixa.

Drass. (aquest més val no recordar-lo), 150 irp/pax, situat a l'inici del carrer principal, té un "restaurant" a planta baixa. Habitació amb matalassos a terra i bany compartit, vam fer nit d'emergència ja que la carretera a Leh estava tallada i vam compartir habitació amb altres viatgers que també havien arribat fins a Drass. No vam mirar cap altre allotjament, però hi ha altres opcions.

Habitació de l'Atisha Guest House a Leh, Ladakh
Leh. Indus Guesthouse, 800 i 600 irp, allotjament cèntric, al carreró que s'agafa just a la riera que passa per la cantonada entre el Ford Rd i el Zangsti Rd, molt a prop del Gesmo Restaurant. Les primeres nits ens vam allotjar en una de les habitacions més espaioses de 800 irp, n'hi ha fins a 1.500 irp, i les nits restants a planta baixa, en una habitació menys lluminosa però igual d'espaiosa. També tenen habitacions per 300 irp, però es veuen molt humides i fosques. El wifi és pagant. L'amo és indi i molt pessetero, té la sort de sortir a la LP, sol tenir totes les habitacions plenes. Ubicació google maps.

Leh. Atisha Guest House, 500  irp, just al costat de l'Indus Guesthouse, habitació neta i molt lluminosa. Millor que l'Indus Guest House, bona opció en relació qualitat-preu pels allotjaments vistos anteriorment. Els amos se'ls veu simpàtics, només hi passem una nit abans de volar cap a Delhi.

Hunder (Nubra Valley). Goba Guest House, 500 irp, situat a la zona "centre" del poble, ens vam allotjar a la part nova de la casa, en molt bon estat. El sopar és buffet lliure i surt a 150 irp/pax i l'esmorzar a 100 irp/pax. Té un patí interior on poder llegir i passar una estona relaxadament. Aquesta vegada vam tirar de LP (Goba) i la vam encertar, és difícil buscar allotjament pel teu compte ja que no hi ha un nucli urbà definit a Hunder, i els allotjaments están molt dispersats, aíxí que recomenen reserva un allotjament amb antelació abans d'arribar-hi. Valoració del tripadvisor. Per cert, no hi ha wifi, al igual que tot el poble. ;-)

Exterior del Goba Guest House al bucòlic poble de Hunder a la Vall del Nubra
Aquest ha estat el nostre primer llarg viatge després de la Volta el Món, i malgrat estirar una mica més el pressupost en menjars o activitats, en allotjament creiem que no hem tingut masses pretensions.