Tornats de les Bahames!!! #BahamasTrip

Dilluns a primera hora arribàvem del nostre #BahamasTrip i sense descansar cap a treballar. Han estat 8 dies genials on hem aprofitat al màxim el nostre viatge a les Bahames, hem visitat Miami i hem repetit Nova York!

quines platges i quina aigua! ens ho hem passat pipa!

Aquest post és una mena d'entrada-resum del viatge per als qui no ens heu seguit a través de les xarxes socials, ja que aquesta vegada hem estat connectats amb els de casa a través de les xarxes socials i no pel blog. Per si no ho sabíeu aquí us deixem els enllaços: del twitter @estemdevacances i de la pàgina del facebook d'Estem de Vacances. I si encara no ens teniu fitxats podeu aprofitar per fer-ho! ;-)

l'aigua cristal·lina de l'excursió a les illes Exumes

Durant el viatge us hem anat ensenyant a pinzellades ja sigui per tuits a través del hashtag #BahamasTrip o per entrades al facebook. Però ara toca explicar-vos-ho a través del blog, així que les pròximes entrades del blog seran de la nostra experiència a les Bahames, és la nostra manera de guardar els records de viatge i de pas també perquè pugui ser d'utilitat a futurs viatgers! :p

nosaltres envoltats d'aigua i iguanes!

Per als qui es preguntin -i això de les Bahames on queda?-, us deixem un petit mapa de situació, just davant de Miami, entre Florida i Cuba, així que gran part dels turistes són americans! Tot i així ens ha agradat molt els seus habitants, una població autòctona negra sempre alegres i agradables, feliços de viure en un petit paradís.

The Bahamas, ubicació gràcies a Google Maps

L'ORIGEN DEL BAHAMES TRIP:

La sort va fer que trobéssim un vol molt molt barat per anar a Nova York i una vegada comprat vam començar a rumiar si repetíem Nova York, ciutat que ens encanta o aprofitàvem per visitar alguna altra regió o ciutat americana, Chicago o Canadà... Vam contactar amb els nostres amics en Michael i la Paula de Miami per si es podien agafar vacances i trobar-nos a Chicago. No els va agradar la idea ja que ells estan acostumats a la calor, i ens van convidar a anar-los a visitar a Miami!

Finalment, ells es van poder agafar vacances, i hem passat 5 dies junts a les Bahames!

en Michael i la Paula els vam conéixer durant la Volta al Món! on ens vam trobar a Nepal, Angkor Wat, Myanmar i Hong Kong!

QUATRE RATLLES DEL VIATGE:

El primer dia va ser perdut viatjant d'aeroport en aeroport, fins arribar a Miami a les 23h de la nit, l'endemà vam fer una pressa de contacte amb Miami Beach i les seves platges, i els propers 5 dies vam anar a les Bahames, concretament a Nassau, i d'allà vam aprofitar per bussejar i fer una excursió a les illes Exumes, entre d'altres coses que ja us explicarem a les properes entrades.

bussejant a les aigües turqueses de les Bahames entre restes de vaixells i avionetes naufragades

El divendres al vespre tornàvem a Miami on vam aprofitar per conèixer una mica la nit de la ciutat, visitar el famós Art Deco District, el barri cubà de Miami i vam passejar pel més alternatiu de Miami, el Hipster barri de Wynwood, l'inconformista barri dels artistes. El dissabte va ser un dia complet on vam poder visitar gran part de Miami acompanyats per en Michael i la Paula.

El diumenge ens tocava acomiadar-nos de Miami a primeríssima hora del matí per tal de passar el dia a Nova York i recordar el nostre pas per la ciutat 6 anys enrera, que ràpid passa el temps... Vam tornar a passejar per Times Square i fins l'Empire States Building i ens vam arribar al nou parc de la ciutat, el High Line! I ja tocava tornar amb un vol nocturn!

Us ho anirem explicant en els propers posts!!

10 comentaris:

1. Guuuuaaauuuu esto tiene muy pinta y más ahora que empieza el buen tiempo y apetece playa! Que aguas! Esperamos las próximas entradas para ver más fotos!
    Abrazote!

1. Buenas Iciar,
      Bahamas nos ha encantado, por lo que no te puedes perder las próximas entradas... el agua cristalina, gente simpática, tiburones, mantas.... y más! :p
      Un abrazo y gracias por seguirnos!!!

Elimina
  2. Pinta molt bé aquest resum i aquest viatge, estaré atenta a la resta d'entrades per posar-me les dents ben llargues!! :)

Respostes
    1. Moltes gràcies Anna pel teu comentari! I gràcies per seguir-nos!!!
      Salut i viatges!!! Una abraçada!

Elimina
  3. Uau! Quines ganes tenim que ens expliqueu experiències d'aquest viatge. Us hem seguit a les xarxes, però volem més fotos i detalls...
    Estarem atents als propers posts!!!!
    Una abraçada (i a intentar portar el millor possible la tornada a la feina, que sempre és dura...)

Manel i Cristina

Respostes
    1. Bones Manel i Cristina!
      A veure si ben aviat anem penjant més info del viatge a les Bahames!
      Una forta abraçada!

Elimina
  4. Por favor, incluid todo tipo de detalles... Bahamas es un viejo sueño. Gracias por compartir!!

1. Hola Ruy,
      En breve continuamos posteando sobre Bahamas!!!
      Un fuerte abrazo,

Elimina
  5. Quina bona pinta que tenen les Bahames! Aquí també volem anar nosaltres...! :-)

1. Hola Enric i Cèlia,
      Doncs sí, les Bahames són totalment recomanables.
      No us n'arrepentireu pas!!!