El Nido, platges entre cingles

Aquesta població al nord de Palawan és coneguda per les seves platges de sorra blanca, la seva aigua cristal·lina i les llacunes amagades entre les escarpades illes càrstiques del golf de Bacuit. Aquí hi hem passat uns dies de relax després de despedir-nos dels nostres amics, en Raúl i l'Eva.

El més famós a El Nido és llogar una banka i realitzar tours per les illes que aquí s'ofereixen, en total són 4, nosaltres n'hem fet dos, el tour C, conegut per les seves remotes platges, i el tour A per les seves llacunes d'aigua salada. I com que seria massa posar-nos d'acord, el preferit per la Txell és el tour A i per en Xavi el C!

island hopping in El Nido, Palawan

El primer tour que vam fer va ser el tour A, segurament el de més anomenada, on es recorren llacunes d'aigua salada, la Big Lagoon, l'Small Lagoon i la Secret Lagoon, entre una parada i altra ens preparaven una graellad de peix i fruita, en una platgeta paradisíaca entre escarpats penya-segats, mentre nosaltres feiem snorkel, personalment ens va decepcionar lo massificada que la vam trobar, principalment de filipins al ser diumenge i Setmana Santa.

la Txell fent snorkel a les cristal·lines aigües de El Nido

I per acabar el dia, a última hora de la tarda vam parar a una platgeta on vam poder gaudir d'una fantàstica posta de sol al rico coco filipino!!!! ;-)

en Xavi amb el seu "rico coco"

El segon tour va ser el C, vam arribar molt aviat a la primera parada, la Hidden Beach i semblava una platja privada per a nosaltres sols, sens dubte el plat fort del dia!

contents d'estar sols a la Hidden Beach!!! uff!!! i quina aigua!!!

Després vam continuar recorren  la Matiloc Island i parant a diferents platgetes, totes elles amagades entre espadats rocosos, n'hi ha un munt, i destaquen per la seva tranquil·litat, per no ser massa grans i perquè totes llueixen de sorra blanca. Com en el tour del dia abans ens vam parar en alguna d'aquestes platges, de la que no recordem el nom, i mentre ens preparaven el suculent dinar vam aprofitar per tornar a fer snorkel i gaudir de nou del fons marí filipí.

i les vistes des de dalt dels cingles!!

La última parada va ser a l'Helicopter Island, el nom li ve donat per la forma d'helicòpter que té i que s'aprecia en la llunyania. Abans d'aquesta parada vam anar a la Secret Beach, una platja només accesible nedant i submergint-te per una cova.  Durant el tour vam poder veure una de les platjes on s'estava rodant el Supervivientes Suec.

Però la millor platja de El Nido, i potser de Palawan i tot, sense tenir en compte les platgetes de Port Barton, l'hem trobat més al nord, i no a cap illa, a terra ferma, la Nacpan Beach. Us ho ensenyarem en el següent post... Podreu trobar més informació sobre El Nido aquí

3 comentaris:

1. Uf nois, quina enveja!!
    Les platges són espectaculars. Ara que aquí ja fa caloreta, veure les vostres fotos i llegir les vostres cròniques és tot un plaer.
    Us seguim!!!
    Manel & Cristina

ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres nois!!! Ens agrada que us agradi!!!