Auckland i la Península de Coromandel

Després de 36h de viure entre avions i aeroports hem trepitjat terra Kiwi! Cansats, esgotats…. però contents, arribant a les 5h del matí, hem començat per conèixer la ciutat d’Auckland. Al migdia hem agafat el ferry que ens ha portat a Devonport, des d’on es pot veure l’Skyline d’Auckland amb unes vistes força bones i a la tarda ens hem arribat al barri de Parnell, amb força bars, restaurants i galeries d’art.
Avui el temps no ens ha respectat massa, per cert, ahir va començar a ploure a la nit i avui no ens ha deixat en tot el dia. Tot i així no hem deixat de fer el que volíem. Hem anat a la Península de Coromandel, per remullar-nos els peus a la Hot Water Beach, on si amb una pala vas excavant a la sorra puja aigua calenta i si no vigiles t’escaldes. La raó és perquè hi ha una pedra volcànica que es troba sota la sorra i fa pujar l’aigua a altes temperatures. Curiós de veure, llàstima que no portàvem el banyador al cotxe...
Després hem seguit per la costa fins a la Cathedral Cove, una excursió de 45min anar i 45min tornar per entremig d’un bosc de falgueres espectacular, fins arribar a la platja, on estàvem sols i el paisatge, malgrat la pluja, val molt la pena.
A les 16h ens hem parat a menjar en un “take away” de peix, per provar els típics “mussels” de la zona, i de tornada a Auckland hem passat pel poble de Coromandel també amb unes platges guapíssimes.

7 comentaris:

1. Eii parella! que ja heu arribat!!
    Jaja que bo aquesta platja que si caves una mica surt l'aigua calenta! i suposo que per l'epoca de l'any que es allà (una mica de fresca) deu ser molt agradable :P

Jo vaig prenent nota del que feu!
    Ueno a veure si els temps us millora que ara esteu com aquí (plou) amb un dia més aviat gris...

Records,
    Carles

2. Laura Serradesanferm7/9/10

Que xulo tot i quina enveja que ens feu!!!

Disfruteu molt i quan arribeu volem un pase de fotos eh!!!

Tons

3. Albert7/9/10

Eis!!! Com va tot, quines ganes ens feu venir de tornar a tenir vacances, sembla que tot és guapíssim. Apa parella que tingueu bon viatge i bon temps!!

Records, Su i Bati.

ResponElimina
  4. Seguirem el vostre camí a travé d'internet... estarem al cas de les notícies!! De moment veig que tot perfecte! bon viatge, i us seguim!

5. Ei parella!
    per fi en terres kiwis!!!
    disfruteu-ho molt!!!
    petonets desde les antípodes!

ResponElimina
  6. Ei guapus! Ens alegrem que després del tute d'avió estigueu bé!!!! Les fotos de moment pinten molt bé, especialment la nocturna d'Auckland, xulíssima!!!!

Us anirem seguint!
    ;)

7. Anònim8/9/10

Eps!!! Us anem seguint i ja veiem que de moment tot pinta molt bé!
    Per cert Txell, FELICITAAATS!!! Com ha provat el sant per aquestes terres?