Koh Lanta

Ara com ara si algú ens preguntés quin destí del nostre gran viatge repetiríem, ràpidament contestaríem la illa de Koh Lanta!

les magnífiques platges de Koh Lanta i les seves postes de sol

Com ja us havíem dit hem agafat com a base aquesta illa, de la costa d'Andaman, per poder visitar els voltants. Ni hem anat a un súper bungalow a peu de platja ni hem sopat cada dia de marisc, però hem passat set dies amunt i avall amb la nostra scooter descobrint cada racó d'aquesta tranquil·la illa.

ideal per moure't per Koh Lanta, llogar una moto

De marisc també n'hem menjat i és que per sis euros ens hem fotut les botes, un plat de gambes, petxines, calamars i una tonyina. Cada dia hem tingut el nostre moment de glòria compartint una Chang de mig litre i al llarg de la setmana hem anat a la illa de Koh Phi Phi i a la de Koh Rok... n'hem deixat moltes, totes elles recomanades, però les deixem en llista d'espera per quan tornem, si tornem :-).

ens sembla recordar que era la coconut beach, una caleta amb un resort abandonat tornant de Old Town quan s'acabava el dia

Aquesta illa és bastant tranquil·la, i no és massificada com Koh Phi Phi, on inicialment volíem fer-hi parada, i és que després de visitar-la vam adornar-nos que havíem encertat quedant-nos a Koh Lanta, ja que el turisme a a Koh Phi Phi és estil Lloret, vaja, guirilàndia i party.

tot anant a l'escola

Koh Lanta té unes magnífiques platges, tot i que no són tant impresionants com a d'altres illes i que aquestes estan poblades pels grans amics inofensius crancs, però el fet de tenir una platja per gairebé tu sol ja val tot l'or del món!!!!!

el nostre primer dia de platja a Klong Khong, fantàstic!!!

Com a curiositat Koh Lanta és la illa sueca de Tailàndia, com Mallorca seria la illa alemana, ja que hi ha molt turista suec, a tot arreu es pot llegir tenim Snus Sweedish, i la única premsa internacional que arriba a la illa és Aftonbladet, restaurants suecs a tot arreu, entre d'altres curiositats d'aquesta fantàstica illa.

imatges del poblet i la platja de Ban Saladan on ens hem allotjat durant la setmaneta que hem estat a Koh Lanta

7 comentaris:

1. Quines platges... Steu molt macus. Oco amb la,amoto...........

2. Laura Serradesanferm16/1/12

Que guai i quina enveja que feu. Nosaltres amb la nostra rutina de dilluns al matí... Se us troba a faltar...

Respostes
    1. Bon dilluns!!!
      Nosaltres també pensem amb el fred que fa!! Ahir vam parlar amb els de casa i fa fred per Arbúcies...
      Aquí en canvi ni l'estiu de casa, 28º a les 22h, vaja calça curta i samarreta!!! ;-)

Molts records, també sus troba a faltar!!!

Elimina
  3. Hola parella!
    Que guai llegir aquestes històries i veure les fotos. Em porten un munt de records i vivències... Aprofiteu al màxim l'aventura i penseu que fins el més aborrit dels dies que pogueu passar allà, l'enyorareu un munt quan estigueu de tornada.
    Abraçada forta!
    David (una meitat dels Femunstop)

Respostes
    1. David!! Quina ilu el teu comentari!
      Sovint hi pensem, en com ens sentirem un cop tornats, si ho enyorarem o no, i estem convençits que sí, però ara encara és molt d'hora per pensar en això... tot el que podem fer per ara és gaudir de cada instant i meravellar-nos amb tot el que anem descobrint!!! I en moments d'aburriment com tu dius només podem pensar en lo afortunats que som de fer el que estem fent!!!

Una abraçada molt gran i segur que ens veiem a la tornada!

Elimina
  4. i aquesta platja? he estat tres cops a thai i no n'havia sentit a parlar mai!!!
    esperem que estigueu disfrutant cada instant del camí!!!
    salut

ResponElimina
  5. Ei parelleta!!!! Doncs aquesta platja és d'una illa del sud, ben a prop de Phi Phi, i del tot recomanable si passeu per Thai. Un paio australià que vam conèixer a la Índia ens la va recomanar per veure-hi mantes, i un cop a Bangkok, a Kaosan Rd mateix, ens la van tornar a recomanar... així que hi vam anar sense pensar-nos-ho!
    Disfruteu un piló vosaltres també de la vostra aventura, us anem seguint, i ja ens posareu les dents llargues ara quan aneu a Iran!