Krabi i Railay (Rai leh)

La nostra última parada al sud de Tailàndia ha estat Krabi, on hem gaudit un munt dels seus mercats i de la vida al carrer. Hem passejat pel mercat matinal, bàsicament de verdures i fruita, i pel mercat del capvespre, similar a l'anterior però amb més paradetes per menjar, però nosaltres ens hem decantat pel mercat nocturn al port, replet de restaurants ambulants, on cada dia hem aprofitat per calçar-nos les botes a l'hora de sopar.

tot esperant el sopar, "pinxito" i birra en mà

en primer pla pulmons, de no recordem quin animal i senyor amb barret a "lo cubano" preparant unes postres típiques

una tasca no gens fàcil, escollir entre el fantàstic menjar tailandès

Des de Krabi i moto en mà, com no, hem fet un parell d'excursions ben properes. La primera ha estat a les famoses platjes d'Ao Nang i Railay, també anomenada Rai Leh,  ja que Krabi no té platgetes que convidin al bany. De tota manera a Ao Nang no hi vam anar per banyar-nos sinó per enfilar-nos a una longtail i fer camí cap a Railay, el paradís de l'escalada.

platja de Railay, dedicada als nostres fans que estaven ansiosos perquè tinguéssim un dia gris...

Ha estat just a la Phranang Cave on hem pogut veure els típics escaladors.

escaladors a la platja de Phranang Cave Beach

A Railay hi vam estar un matí sencer, vam travessar la illa de banda a banda caminant i vam grimpar fins al viewpoint, al cim d'un turó, per quedar de nou meravellats amb les vistes i és que tornàvem a veure una imatge similar a la que havíem vist al viewpoint de Phi Phi Don, dos platges en forma de mitja lluna, separades pel poble de la illa.

vistes a les platges de Railay

La pujada al cim no va ser de lo més fàcil, primera perquè amb les flip flop no és com més còmode es va si es vol caminar i segona perquè el caminet transcórre per la selva, així que la calor tornava a ser sufocant. Des de dalt al turó hi ha un altre caminet que et porta al Lagoon i aquest està en bastant mal estat, gairebé impossible de transitar si no es va amb un bon calçat, relliscava i estava ple de fang, finalment en Xavi el va fer descalç,  molt millor que mal calçat.

la Txell tot pujant amb flip flop i en Xavi sense, un cop abandonats de tornanda del Lagoon

La segona excursió que hem fet des de Krabi ha estat per anar a veure la petjada del buda, que per veure-la s'han de pujar 600 m d'alçada i ni més ni menys que 1.237 graons, i desfer-los, és clar.... estem una mica trinxats!!! Però les vistes, han tornat a ser de lo milloret. Hem pogut apreciar les típiques formacions calcàries pel que és tant famosa la zona de Krabi.

animats a l'inici de l'ascensió dels 1.237 escalons

... les interminables escales ...

Krabi és la nostra última parada del sud de Tailàndia, avui nit ja agafem un bus direcció a Bangkok, per continuar cap al nord.

En breu us penjarem les fotos del Sud de Tailàndia!!!

2 comentaris:

1. Anònim16/2/12

oleeeeeeeeee, yo el verano pasado subi tb esos peaso de escalones!!! la subida era interminable jajaja

stefa

ResponElimina
    Respostes
    1. Bones Stefa!!!
      Quina il·lusió!!! Veig que encara ens vas seguint...
      Doncs sí, déu n'hi do amb els escalons, i amb la xafogor que feia, vam acabar esgotats.
      Dóna records a la família Corsini!!! i de pas els hi fas propaganda del blog!! jejeje