Tailàndia, mar i muntanya

Vam entrar a Àsia per la porta gran, i és que trepitjar un aeroport com el de Bangkok després d'estar-nos gairebé 2 mesos per Índia i Nepal, va ser un xoc important. A Bangkok hi vam estar uns 4 dies, suficients per anar-nos adaptant a una nova cultura, tenint en compte que hi tornarem aviat. Així que no vam trigar massa en fer camí cap a les illes, ens moríem de ganes de trepitjar platges paradisíaques, i les vam trobar a  la illa de Koh Lanta, la qual vàrem recórrer amb moto de nord a sud i d'est a oest. Estar-nos més d'una setmana en aquesta illa va permetre'ns poder fer una escapada a Koh Rok, on no vam cansar-nos de fer snorkel i una escapada a Koh Phi Phi per sentir-nos com Leonardo DiCaprio a la Maya beach. Encara avui  estem fascinats amb els dies que vàrem passar a la costa d'Andaman.  D'allí vam anar fent camí amunt, cap a Sukhothai on vam visitar les precioses ruïnes de la ciutat antiga, però abans vam parar-nos a Krabi, per conèixer els seus voltants i poder veure de prop els escaladors a la roca a la platja, i seguíem fins a Chiang Mai, la qual ens va decepcionar força... però d'això es tracta, de descobrir llocs inoblidables i d'altres que no ho són tant, però que segur que quedaran en el record d'aquest viatge. Després de 21 dies donant tombs per Tailàndia, va arribar el moment de fer camí fins al Mekong, per travessar-lo i entrar a un nou país.

No havíem estat mai al sud est asiàtic i aquest ha estat el país que ens ha donat la oportunitat de començar a conèixer aquesta cultura, sense dubte molt interessant.

Ja tenim la ruta i mapa penjats, clica aquí si vols veure-ho.
I si voleu mirar les fotos també les tenim penjades!!

Aquí us deixem les fotos, a jutjar per vosaltres mateixos, però hem gaudit a tope del nostre primer contacte amb la cultura asiàtica. I si voleu veure el recull de la nostra estada per les illes les trobareu al post Recordant les Platges...!

2 comentaris:

1. Tetus31/1/12

A l'Eudald li encanta viatjar cada dia una mica amb vosaltres i a la mama ni us ho explico. Gaudiu amors!

ResponElimina
  2. Ens ha encantat el vídeo de la vostra elephan experience i els monjos!!! Esteu "estupendus"!!! I les fotos... buff!!! Enveja de la sana!!!! Molts petons.