BUENOS AIRES exprés

Les nostres primeres 24 hores a Buenos Aires podrien formar part tranquil·lament de les típiques guies: -lo imprecindible- o -Buenos Aires en 24 horas-.

Arribem a Buenos Aires amb ganes de retrobar-nos amb en Tomàs i la María els quals vam conèixer al principi del nostre viatge a Vietnam durant el creuer que vam fer per la Halong Bay. Una vegada descarregats a Buenos Aires, després d'unes 16 hores de bus des d'Iguaçú, arribem a casa seva i ens obren les portes, és divendres i treballen, així que quedem que a les 8 del vespre arribaran i decidirem què fem. Naltrus aprofitem per dutxar-nos i descansar.

la nostra primera classe de tango

En Tomàs arriba el primer i provem el Fernet, ens ensenya el que és tota una institució avui en dia a Argentina, així que comencem fent uns traguets de fernet amb cola. Una vegada arriba la María ens plantegen si anem a fer un asado o unes classes de tango, però al final ens decidim pel duet, primer anar a fer les classes i després anirem a sopar. Abans, però, ens comuniquen que estan una mica trasbalsats ja que en breu seran Sr. i Sra. Tarnofsky! Felicitats parella! :-p

Així que a les 22.30 ja érem a la pista preparats per rebre la nostra primera classe de tango, a La Viruta Tango, i 1, 2, 3 i 4, 5, 6 i 7, entre alguna que altra trepitjada, allò semblava més una pista d'auto xocs que una pista de ball. A les 12 deixem la classe i ens n'anem pitant a sopar, i ho fem a La Cabrera, un dels restaurants més famosos de Buenos Aires, aquí provem la carn d'Argentina, i especialment el famós bifé de chorizo, espectacular la de platets i salses que et porten amb el servei. I acabem la nit fent un gelat a la mítica casa de gelats Freddo!!

Així que finalment vam concentrar tots els highlights de Buenos Aires i Argentina en una nit: fernet, asado i tangos!!!

Bon dia!! tot despertant a Buenos Aires

L'endemà ens llevem d'hora i deixem dormir els nostres amfitrions mentres anem a esmorzar en un de tants locals moderns i freaks que hi ha a la zona de Palermo Viejo, bars moderns amb mobiliari d'antiquari.

els alfajores, un vici del nostre pas per Argentina, galeta i dulce de leche, tot banyat amb xocolata

Quedem a la una per anar a dinar i despedir-nos ja que tenen la resta del cap de setmana ocupat. Abans però fem un city tour amb el cotxe tot passant per Puerto Madero, la zona recuperada dels antics magatzems del port i dels molls obsolets, i actualment zona d'alt standing i especulació que configura el nou skyline de Buenos Aires. Ens arribem a dinar al famós barri de la Boca per anar a un bodegón, però no qualsevol, el mític Bodegón El Obrero, espectacular!

dinant al Bodegón El Obrero del barri de la Boca

Aquí aprofitem per provar un revoltijo, mollejas a la parrilla, milanesa a la napolitana, Budín de pan casero i Flan casero con crema i dulce de leche. Per cert, boníssim i un servei molt amable. Ben tips ens arribem al bohemi barri de San Telmo per conèixer el seu mercat i passejar pels seus carrers. Aquí ens despedim i ens dirigim a casa els nostres primers Couch!!!

interior del mercat de San Telmo

Amb 24 hores ja teníem llesta aquesta ciutat, però el nostre ritme de viatge ja no és el del principi, així que encara ens quedaven 8 dies més en aquesta ciutat, que us explicarem en els següents posts!

8 comentaris:

1. Anònim10/10/12

:-) vull més, vull més! Com ho estic gaudint, i vosaltres ja no dic res... Fins els següents posts ;) gràcies!!
    Miriam

Respostes
    1. Gràcies a tu per seguir-nos, continuarem gaudint d'aquesta experiència!!

Elimina
  2. Carai nois! Quin primer dia a Buenos Aires: tango,asado, fernet... Ah! i els boníssims alfajores. Ben fet!!!
    Que gaudiu moltíssim d'aquesta meravellosa ciutat.
    Manel & Cristina

Respostes
    1. Hola Manel i Cristina! Com podeu veure en els següents posts a Buenos Aires hi vam estar molt a gust! Però gairebé que amb aquest primer dia ja podríem haver fet les maletes cap a una altra banda!

Records,

3. Hola parella!
    Que bé l'asado argentí, quins records!
    que sapigueu que us anem seguint, encara que a trossets. Espere'm conèixen's a la vostra tornada a Barcelona!que gaudiu,CARPE DIEM! ;)

Enric i Celia
    www.quadernsdebitacola.com

1. Bones parella!
      Avui ens acomiadem d'Argentina! :')
      A nosaltres també ens agradaria conèixer-vos a la tornada!!

Molts petons,

Elimina
  4. Tango... rostits... bon beure...... jodeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, qui torna a casa. Petons desde Catalunya.

Respostes
    1. Tranquil Josep, malauradament no queda massa!!
      Avui hem comprat el vol de tornada a casa... el 16N!!!

"roda el món i torna al born!"