Resum d'Indonèsia

Indonèsia és dels països més multiculturals que hem visitat, i això que amb 17 dies només hem posat els peus a dues de les seves illes principals, Java i Bali i la despedida ha estat a Nusa Lembongan!!

Però la diversitat que hi ha a Indonèsia no s'acaba amb la relgió, parlem d'un país format per 17000 illes amb una naturalesa ben diferent entre elles, Indonèsia pot presumir de volcans, de selva, d'arrosals, de platges ja sigui pel relax, per gaudir del fons marí espectacular, o per ser la meca del submarinisme asiàtic. Hi ha illes que, tot i que no hem tingut oportunitat de veure, com Papúa, encara viuen com en l'edat de pedra i d'altres, com Sulawesi, s'han guanyat la bona fama per seguir amb uns rituals funeràris únics arreu del món!

Amb 17 dies ens hem mogut per la illa de Java, musulmana, i que destaca, entre d'atres coses, pel volcà de Bromo i l'Ijen Plateau, de Java hem anat directes a la illa de Bali, hinduista, i d'ella se'n diu que és la illa dels déus, doncs de temples no n'hi falten. La nostra primera parada a Bali ha estat a Ubud, destí que hem fet servir com a camp base per visitar altres punts de la illa. N'hem vist les famoses platges d'Uluwatu, la costa d'Amed on no hem deixat de fer submarinisme i el centre de la illa amb el majestuós volcà Agung! La illa de Bali ens la imaginàvem com el paradís, destí de sol i platja, i res més lluny, a Ubud li vam trobar el gustet i a recórrer la illa amb moto també, però fins que no ens hem anat apropant més al nord, ens ha donat la sensació que els pobles no deixaven de ser i que estaven enganxats l'un amb l'altre! El sud està a rebentar i és una odissea conduir amb moto i quan més al nord t'apropes més tranquil.litat es respira.

Després d'un llarg etcètera de preguntes i de la nostra indecisió sobre quin destí insular escollíem, Nusa Lembongan ha guanyat la partida, i aquí hem passat els darrers dies de la nostra estada en aquest país. Un país que ens ha encantat i en el que creiem que cal destinar mesos per conèixer-lo!

En breu penjarem les fotos del nostre pas per aquest país, mentrestant us deixem un vídeo del nostre busseig amb mantes!

6 comentaris:

1. UAAAAAAAAAAAAKALA!!!!
    Txell no sabíem que havia sigut el teu aniversari!!! Ho sentim moltíssim! i moltes felicitats endarrerides!!!
    Us heu currat molt tots els posts... a nosaltres ens va de fàbula! Pensàvem anar al vaixell des de Ubud, però és clar, potser millor que hi passem allà una nit i així ho fem tot amb més tranquilitat! Ens tornarem a llegir amb calma tots els pots i si tenim algun dubte us el preguntarem!!! Un petó molt i molt fort! Moltes gràcies per tot, no patiu per Xina... com que marxo a l'octubre, ja farem un skype amb calma al setembre si us va bé, ok? Sou els millors, us estimem!!!

A gaudir d'Amèrica llatina!
    Marc i Mireia

1. Bones parella!!!
      Portem el blog atrassadíssim, per tant, lo del meu aniversari va ser fa una eternitat!! :-)

Per la resta, esperem que us hagin servit els nostres posts!!
      Qualsevol dubte aquí estem!!!

Us estimem!!

Elimina
  2. Uf!!! Espectacular vídeo de la vostra immersió amb les mantes. Bonica manera d'acomiadar-se d'Àsia.
    No parem de morir-nos d'enveja (completament sana) amb les vostres aventures pel món. Us seguim!!

Una abraçada
    Manel & Cristina

1. Bones,
      Ens encanta que ens seguiu i us agradin les nostres aventurilles!!
      Per cert, lo de les mantes va ser espatarrant!!!!

UFFFF!!!!!!!!!!
      Igualment, una abraçada!

Elimina
  3. Vídeo espectacular nois! Ens ha encantat!
    Una abraçada

1. Moltes gràcies!!!
      De totes formes vosaltres feu molta enveja, a Galàpagos!!!
      Nosaltres vam estar apunt d'arribarnos-hi però al final tirem per avall!!!